הזוי: ה'ברקוד' על המצבה הפנה לפרסומת 'חלית, נפצעת?'

"הבעיה התרחשה בעקבות שימוש באפליקציה שאינה מיועדת לסריקת הברקודים, והבעיה אינה טמונה בברקוד. וידאנו כי הברקוד כעת הוא לשביעות רצון המשפחה"
ארי וידר 1 Comment on הזוי: ה'ברקוד' על המצבה הפנה לפרסומת 'חלית, נפצעת?'

באחרונה הוכנס לשימוש ברקוד שמוטבע על מצבות ומאפשר לקרוא את סיפור חייהם של הנפטרים הטמונים בינותיהם • אולם משפחות שפקדו בימים האחרונים את קברי יקיריהן נדהמו לגלות בהם פרסומות

צילום: Esther Rubyan/FLASH90
"הבעיה התרחשה בעקבות שימוש באפליקציה שאינה מיועדת לסריקת הברקודים, והבעיה אינה טמונה בברקוד. וידאנו כי הברקוד כעת הוא לשביעות רצון המשפחה"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הטכנולוגיה המתקדמת משמשת כיום לפתרונות מכל סוג שהוא. באחרונה הוכנס לשימוש ברקוד שמוטבע על מצבות ומאפשר לקרוא את סיפור חייהם של הנפטרים הטמונים בינותיהם, אולם משפחות שפקדו בימים האחרונים את קברי יקיריהן נדהמו לגלות כי ברקודים אשר היו אמורים להציג את סיפור חייהם, מפנים קודם כל לפרסומות, חלקן חסרות טעם לחלוטין ואף פוגעניות.

לפי, 'ישראל היום', אבלים שהגיעו לאזכרת יום השנה של סבתם, גילו כי בברקוד המוטבע על המצבה של יקירתם עלתה הפרסומת המפורסמת "נפצעת? חלית? לבנת פורן".

נכדתם אמרה לעיתון "אם סבתא שלי היתה בחיים היא לא היתה נותנת לדבר כזה לעבור בשקט. זה שימוש ציני והזוי שנעשה על גבם של המתים".

"פנינו לאחראים, שזורקים אותנו לאחראים אחרים, ולבד מלהטיח האשמות אחד בשני, דבר לא נעשה עד כה", סיפרה מרון, נכדתה של המנוחה בלומה, "סבתא שלי היתה כזו פולנייה מתוקתקת, אין אצלה ימינה או שמאלה – הכל רק ישר. אם היא היתה רואה את הטעויות שעושים על חשבון המצבה שלה – היא היתה קמה מקברה ונותנת להם סטירה".

הגורמים האמונים על הטכנולוגיה הם העמותות מנוחה נכונה ועלי שלכת אשר עוסקות בין היתר בקבורה חילונית. בין היתר עלו העמותות לכותרות במגוון סיפורים של שריפת גופות והמאבקים הנלווים אליהם.

מ"מנוחה נכונה" ומעמותת "עלי שלכת" נמסר כי "הבעיה התרחשה בעקבות שימוש באפליקציה שאינה מיועדת לסריקת הברקודים, והבעיה אינה טמונה בברקוד. וידאנו כי הברקוד כעת הוא לשביעות רצון המשפחה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    חבל על המקום, עדיף לשרוף את הגופה וליצור אפליקציה שתזהה בארגז החול את הסבתא.